Business Starter – це набір програм для спільної роботи.
Ваші співробітники отримають доступ до корпоративної електронної пошти та зможуть редагувати документи онлайн, зберігати їх у хмарі, проводити відеозустрічі, створювати спільні календарі та користуватися іншими функціями.
Gmail в Business Starter
- Gmail працює на будь-якому комп'ютері або мобільному пристрої з можливістю підключення та підтримки автономного режиму. Дозволяє працювати з поштою навіть за відсутності доступу до Інтернету. Де б ви не були, ваша електронна пошта завжди під рукою.
- Gmail забезпечує надійний захист при передачі даних через відкриті мережі, що дозволяє працювати з поштою не тільки в корпоративній мережі, але й за її межами, наприклад, з дому або літака.
- Ефективна фільтрація спаму, вбудований антивірус дозволять Вам сконцентруватися на першочергових завданнях.
- Миттєвий пошук повідомлень (за контекстом та додатками). Gmail використовує пошукові технології Google, тому ви зможете легко знайти будь-який потрібний лист, навіть якщо Ваша поштова скринька заповнена на всі 30 ГБ
- Gmail допоможе вам працювати ефективніше. Більше не треба нічого видаляти. У загальному сховищі Business Starter поміститься до 30 ГБ даних. Крім того, у вас є можливість придбати додатковий простір. Потужні функції пошуку дозволять легко знайти потрібну інформацію, а ярлики та фільтри допоможуть навести повний порядок.
- Ваша поштова скринька поєднує не тільки повідомлення, а й людей, які їх надсилають. Завдяки текстовому, голосовому та відеочату ви можете дізнатися, хто перебуває в мережі, та миттєво зв'язатися з цією людиною.
Можливості, включені до пакету Business Starter
Календар Google
- Економічне та надійне онлайн-рішення для організації робочого часу співробітників та планування заходів.
- Зручне планування зустрічей. Календар Google дозволяє вибирати зручний для всіх час зустрічей, надсилаючи запрошення всім передбачуваним учасникам. При цьому одержувач запрошення зможе прийняти або відхилити його, що буде відображено автоматично в описі заходу.
- Інтеграція з системою електронної пошти. Календар Google вбудований у Gmail та сумісний з іншими популярними програмами-календарями.
- Загальний доступ до календарів проектів. Керівник проекту може відкрити доступ до свого календаря як для всієї компанії, так і для певних співробітників. Безпека та конфіденційність інформації забезпечується системою розподілу прав доступу Календаря Google.
- Доступ із мобільних пристроїв. Календар Google доступний на всіх мобільних пристроях із повнофункціональним браузером, наприклад BlackBerry та iPhone. Крім того, система підтримує SMS повідомлення про наближення подій і заходів.
- Створення календаря підприємства. Щоб тримати співробітників у курсі корпоративного життя, можна створити загальний для всіх календар, що містить усі важливі для компанії події та заходи. Крім того, календар підприємства можна легко розмістити на корпоративному веб-сайті. Вбудовування календарів здійснюється за лічені хвилини та не вимагає навичок у галузі програмування.
Google Диск
- Онлайн-документи із можливістю спільної роботи в режимі реального часу. Усі співробітники зможуть одночасно працювати з одними й тими самими даними (редагувати, коментувати, візувати).
- Доступ до робочих файлів у будь-якому місці та з будь-якого пристрою. Документи Google забезпечують надійний захист надсилання даних через Інтернет. Працювати з ними можна не лише з робочого місця, а й з дому, у відрядженні з мобільного пристрою.
- Переглядайте більше 30 типів файлів просто в браузері, включаючи різні зображення, HD-відео, файли Adobe Illustrator та Photoshop, навіть якщо на вашому пристрої немає оригінального програмного забезпечення для роботи з ними.
- Засоби керування захищеним доступом. Адміністратори зможуть керувати дозволами на доступ до файлів у масштабах усієї компанії, а автори документів – надавати та відкликати доступ до них у будь-який час як своїм колегам, так і контрагентам.
Hangouts чат, телефонні дзвінки та відеозустрічі
- Спілкуйтеся з колегами та клієнтами у чаті, на відеозустрічах та по телефону, де б вони не знаходилися. На групову бесіду до Hangouts можна запросити до 15 осіб! Без втрат як звук і відео
- Синхронізується між усіма вашими пристроями. Ви можете розпочати відеозустріч на комп'ютері, а потім продовжити її на смартфоні або планшеті. Крім того, користуватися Hangouts можна в багатьох сервісах Google - плануйте відеозустріч у Календарі, спілкуйтеся в чаті в Gmail або спільно працюйте над документами в Google Диску.
- Чи збираєтеся обговорити проект із колегами з іншого міста або провести віддалену співбесіду з кандидатом на вакансію? Hangouts дозволяє залишатися на зв'язку, звівши до мінімуму витрати на відрядження та спеціальне обладнання. Спілкуйтесь в Інтернеті, як у реальному житті!
- Дозволить Вам провести відео зустріч або вебінар із трансляцією в онлайні через канал YouTube для необмеженої кількості або закритої групи учасників.
Сайти Google
- Зручний інструмент для організації різних матеріалів: інтранет-сайтів, баз знань та колективних проектів. Навички програмування та знання HTML не потрібні.
- Створюйте проектні сайти, не складаючи жодного рядка коду. Це не складніше за створення звичайного документа. А щоб додатково заощадити ваш час, пропонуються сотні встановлених шаблонів.
- Поділіться своїм сайтом із колегами, компанією, клієнтами або партнерами одним клацанням миші. Ви контролюєте, хто може переглядати та редагувати сайт, та в будь-який час можете змінити налаштування.
64% компаній зі списку Fortune 500 використовують Google