Сравнение
Добавьте товары для сравнения
Желания
Добавьте товары в желания
0
Мой заказ

Priocom Customer Relationship Managment Licences

Нет в наличии
Артикул: 42360
1 грн
К сравнению
Войдите на сайт чтобы
добавить товар в список желаний
%
Войти для отображения накопительной скидки
Сообщить, когда появится
Войдите на сайт чтобы
добавить товар в список ожиданий

Самовывоз:

  • По адресу: м. Киев, Ярославский проулок 7/9, офис 4, после подтверждения менеджером.

Доставка «Новой Почтой» по Украине:

  • Бесплатная доставка от 3000 грн.
  • Легке поверення.

Доставка «Укрпочтой» по Украине:

  • Бесплатная доставка от 3000 грн.

Подробней о доставке

 

 

  • Картой при получении
  • Наличными при получении
  • Оплата по реквизитам
  • Безналичный расчет
  • Оплата частями
  • Кредит
  • Оплата криптовалютой (Whitepay)

На все товары в нашем магазине предоставляется гарантия от 2 недель до 99 месяцев в зависимости от сервисной политики производителя. Срок гарантии указан в описании каждого товара. На все товары выдается гарантийный талон от производителя или гарантийный талон от нашего магазина.

Обмен/возврат товара надлежащего качества в течение 14 дней.

Хотите уточнить детали, что-то изменить или ищете конфигурацию?

Эксперты помогут подобрать идеальный ПК для ваших нужд и бюджета!

Свяжитесь с нами в Telegram

Надавайте підтримку різними каналами, реєструйте та відпрацьовуйте звернення, створюйте та редагуйте профілі клієнтів, керуйте замовленнями та наданням послуг, і все це в одному вікні Priocom CRM.Описуйте, автоматизуйте та виконуйте будь-які бізнес-процеси організації.

Омніканальні комунікації

Особистий кабінет на Web порталі

Надайте клієнтам можливість самостійно реєструвати звернення за допомогою особистого кабінету на комп'ютері чи смартфоні.
Зробіть процес обслуговування прозорим та зрозумілим для клієнтів, завдяки інформуванню про хід робіт та вирішення питання.
Ваші фахівці зможуть відповідати та обмінюватися з клієнтами інформацією прямо з картки звернення у Priocom CRM.

Illustration

Illustration

Електронна пошта

Працюйте з повідомленнями електронної пошти та зверненнями у єдиному вікні. Листи автоматично прив'язуються до звернення та профілю клієнта.
Вкажіть адресу клієнта як контакт для зворотного зв'язку, щоб Priocom CRM автоматично надсилала повідомлення клієнту за вашим сценарієм.

Телефон

Приймайте дзвінки безпосередньо в Priocom CRM завдяки інтеграції з АТС (Asterisk, Binotel, Cisco CUCM).
Дізнайтеся про дзвінок ще до зняття трубки. Priocom CRM відображає інформацію про клієнта, визначивши його за номером телефону.
Запити створюються автоматично та прив'язуються до профілю клієнта та інформації про дзвінок. Фахівці сервісної служби можуть зосередитися на розмові з клієнтом та вирішенні його питання, не відволікаючись на рутину.
Аудіозапис розмови зберігається в історії звернення, її можна прослухати для уточнення деталей питання клієнта.

Illustration

Illustration

Телеграм

Отримуйте запити з Телеграм БОТу. Ще один зручний засіб для реєстрації клієнтів, створення запитів, отримання відповідей та повідомлень про статус робіт й рішення. Не потребує встановлення додаткових застосунків.

Оцінка роботи операторів

Надайте можливість керівникам сервісної служби рахувати якість роботи операторів, проставляючи оцінки за потрібними вам критеріями у привʼязці до карток запитів та записів телефонних розмов.

Illustration

Профіль клієнта

Єдина база клієнтів

Персоналізуйте кожну розмову, використовуючи повне уявлення про клієнта у його профілі: історію обслуговування, контактні дані, адреси, послуги, активи, замовлення, договори, включаючи дані із зовнішніх систем – всю інформацію зібрано в одному місці.
Ви можете призначати клієнтам сегменти за галузями та кількістю співробітників, послугами та частотою звернень, виділити найбільш важливих клієнтів або їх категорії.
Маючи повний профіль клієнта, ви зможете застосовувати індивідуальний підхід в обслуговуванні та вирішувати завдання клієнта швидше, залишаючи пам'ять про позитивний досвід взаємодії.

Illustration

Illustration

Події в календарі

Плануйте зустрічі з клієнтами та інші події у календарі.Для кожного типу події можна налаштувати необхідний набір атрибутів для обліку необхідної інформації та ведення протоколів подій.Події зберігаються у профілі клієнта, інформація про заплановану подію та зміну статусу або часу проведення події може надсилатися клієнтам електронною поштою або через SMS/Viber.

Оповіщення

Поінформуйте фахівців служби підтримки та клієнтів про будь яки тимчасові події що вплавиють на послуги: акції, аварії, планові роботи, нові умови наданя послуг, заборгованість, тощо.

Illustration

Керування послугами

Каталог та екземпляри послуг

Для кожної послуги можна створити окрему специфікацію, вказати технічні та часові характеристики, призначити профільних фахівців для обробки запитів, вказати тарифи та залежність від інших послуг та ресурсів.Майте повну інформацію про послуги, якими клієнт користувався раніше та користується зараз, з повною історією та детальними даними.Priocom CRM підтримує облік інформації про споживання послуг (тривалість, обсяги та ін.)Можливий імпорт даних про послуги та споживання із зовнішніх систем.

Illustration

Illustration

Замовлення послуг

Priocom CRM, використовуючи вбудований компонент управління бізнес-процесами (BPM), дозволяє керувати послугами: активувати, змінювати характеристики, тимчасово призупиняти, деактивувати.
Підтримується повністю автоматизоване керування послугами.

Керування запитами

Єдина база запитів

Скористайтеся перевагами єдиної бази запитів клієнтів, включаючи запити на обслуговування, надання послуг, усунення інцидентів та інформаційні повідомлення.
Швидко приймайте та обробляйте запити завдяки автоматичному створенню та ідентифікації клієнта з повним оглядом необхідної інформації та всіма необхідними інструментами для обслуговування.

Illustration

Illustration

Класифікація запитів

Задавайте правильні питання та збирайте всю необхідну інформацію у клієнтів при першому контакті, використовуючи різні форми запитів, що містять унікальні набори полів. Таким чином, вашим співробітникам легко дізнатися якої саме підтримки потребує клієнт.Залежно від типу запиту, Priocom CRM допомагає визначити групу відповідальних або безпосереднього виконавця, встановити тимчасові рамки та використати необхідний алгоритм вирішення запиту.

Автоматизація дій

Інформуйте клієнта про хід дій та вирішення його звернення. Гнучке налаштування нотифікацій допоможе передати потрібну інформацію зручним каналом зв'язку: email, Viber/SMS.
Прискоріть обробку звернень завдяки шаблонам відповідей на стандартні запити. Ви можете автоматично заповнювати запити та надсилати автовідповіді клієнтам цифровими каналами зв'язку.
Завантажте бланки документів для автоматичного заповнення даними із Priocom CRM. Наприклад, анкети, заявки, договори тощо. Ваші співробітники зможуть роздрукувати або зберегти такий бланк як файл із вже заповненими даними про клієнта, запит, послугу, для підпису та подальшого опрацювання.

Illustration

Illustration

Мобільний застосунок

Забезпечте вашим співробітникам доступ до необхідних даних та функцій для роботи із запитами в будь-якому місці та в будь-який час.
Смартфон завжди під рукою, а Push-повідомлення забезпечать своєчасне отримання актуальної інформації.
Застосунок може бути встановлений на мобільних пристроях з Android та iOS.

Керування знаннями

База знань

Збирайте та накопичуйте знання вашої організації для більш ефективної роботи.Систематизуйте знання, використовуючи ієрархічний каталог статей та теги для швидкого пошуку.Зв'яжіться статті з типами запитів щоб Priocom CRM сама пропонувала відповідні матеріали співробітникам під час кожної розмови з клієнтом.До кожної статті можна додати шаблон автоматичного заповнення форми запиту, включаючи тему, опис, рішення, виконавця та статус, для передачі інформації клієнту та відпрацювання запиту в один клік.

Illustration

Illustration

Прозора статистика та звітність

Отримайте уявлення про стан справ завдяки інформації про активність клієнтів, обсяги запитів, роботу операторів та профільних співробітників, продуктивність Колл Центру та планам робіт.
Аналітика за базами ваших систем дозволить оптимізувати процеси для досягнення найкращого результату.
Знайте все, що відбувається у службі підтримки в будь-який час, у будь-якому місці, з будь-якого пристрою.

Головні переваги

  • Повна інформація про клієнтів
  • Запити, контактні дані, адреси, послуги та договори у профілі клієнта. Сегменти та групи клієнтів.
  • Систематизація запитів
  • Запити реєструються та обробляються в єдиній інформаційній системі у прив'язці до клієнтів та їх послуг.
  • Омніканальні комунікації
  • Особистий кабінет на порталі самообслуговування, e-mail, телеграм, телефон для отримання звернень.
  • Швидкість змін
  • Робіть зміни, коли це потрібно. Швидко реагуйте на зміни умов роботи, тестуйте, застосовуйте зміни, обирайте версію бізнес-процесу в кілька кліків.
  • Контроль відпрацювання
  • Терміни відпрацювання заявок, оповіщення та ескалація у разі перевищення порогового значення.
  • Доступність для користувачів
  • Моделювання, запуск та зміна бізнес-процесів не вимагають від співробітників навичок програмування.
  • Рівномірний розподіл навантаження
  • Оптимізуйте використання людських ресурсів на основі повної інформації про обсяги виконаних завдань та якість роботи вашими фахівцями.
  • Максимальна керованість
  • Забезпечте собі повну керованість та передбачуваність бізнес-процесів. Платформа не гальмує, а допомагає вашому бізнесу рости і трансформуватися швидше за ваших конкурентів.
  • Автоматизація стандартних дій
  • Правила автоматизації, шаблони для автозаповнення, шаблони відповідей, стандартні workflow та бізнес-процеси. Окремі завдання бізнес-процесу можуть виконуватись системою автоматично.
  • Онлайн моніторинг результату
  • Система дозволяє в реальному часі аналізувати виконання бізнес-процесів, знаходити вузькі місця та швидко реагувати на зміни.
  • Легкість інтеграції
  • Використовуючи REST API, Priocom BPM може звертатися до зовнішніх систем для виконання процесу: як отримувати необхідну інформацію на вхід, так і передавати результати виконання окремих завдань.
  • Найкращі практики
  • Використовуйте найкращі практики обслуговування, представлені на платформі для досягнення швидких результатів та підвищення якості роботи.
Войти с помощью
Оцените товар
Отправить
Наверх