Гарантія та повернення товару
На всі товари в нашому магазині надається гарантія строком від 2 тижнів до 99 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії зазначено в описі кожного товару. На всі товари видаватиметься гарантійний талон від виробника або гарантійний талон від нашого магазину.
Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність будь-яких дефектів при отриманні товару (комплектність зазначається в описі виробу або в інструкції з його експлуатації).
Гарантійне обслуговування проводять авторизовані сервісні центри, схвалені виробником.
Контакти сервісних центрів можна знайти в гарантійному талоні.
Гарантійне обслуговування проводиться у випадку правильно заповненого гарантійного талона, а саме: мають бути заповнені наступні дані:
- Модель
- Серійний номер
- Термін гарантії
- Дата продажу товару
Будь ласка, зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації.
Згідно із законом "Про захист прав споживачів" ви маєте можливість обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Для цього переконайтеся, що:
- Товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей; на лічильнику телефона не більше 5 хвилин розмови; програмне забезпечення не зазнало змін.
- Товар має повну комплектність.
- Не порушено цілісність заводської упаковки.
- Збережено всі ярлики, пломби та заводську маркування.
Обмін або повернення несправного товару можливе лише після укладання угоди з авторизованим сервісним центром, що умови експлуатації не порушені.
Підстави для відмови у поверненні або обміні:
- Товар має пошкодження, сліди використання, сторонні втручання або модифікацію.
- Після 14 днів з дня продажу товари не можуть бути прийняті для повернення або обміну.
Обміняти або повернути товар можна у нашому пункті видачі, який розташований за адресою: м. Київ, Ярославський перулок 7/9, офіс 4.
Години роботи: з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 18:00.
Телефони: (093)594-00-77, (095)594-00-77, (097)594-00-77.
Для повернення до магазину вам необхідно мати з собою:
- Оригінал гарантійного талона (якщо він був у комплекті з товаром).
- Документ, що підтверджує оплату товару.
- Якщо оплата товару проводилася карткою, то платіжну картку, з якої була здійснена оплата.
- Документ, що підтверджує особу покупця.
Для повернення товару "Новою Поштою" зв'яжіться з нашим менеджером по телефону або у мессенджері
Підстави для відмови в гарантійному обслуговуванні:
- Пошкоджена цілісність гарантійних пломб.
- Наявність механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб.
- Порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах.
- Проводилася несанкціонована розпаковка, ремонт або модифікація внутрішніх комунікацій і компонентів товару, змінено конструкцію або схеми товару.
- Неправильно заповнений гарантійний талон.
- Змінено, стерто або не може бути встановлено серійний номер або код IMEI.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
- Природний знос, вичерпання ресурсу.
- Випадкові пошкодження і пошкодження, що виникли внаслідок необережного ставлення або використання (вплив рідини, пилу, потрапляння внутрішньо виробу сторонніх предметів, комах тощо).
- Пошкодження внаслідок стихійних лих або природних явищ.
- Пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі, з явними слідами вигорялих елементів виробу.
- Пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або внаслідок підключення товару до інших виробів.
- Пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або порушенням правил експлуатації.
- Програмне забезпечення, що не входить до комплекту виробу.
- Збереження інформації на жорсткому або твердотільному диску (пристроях для зберігання)*.
- Сервісний відділ/продавець не несе відповідальності за можливу втрату/витік особистих даних користувача, членів його сім'ї, третіх осіб, які знаходяться на товарі (пристрої): на внутрішній пам'яті обладнання або на його носіях, що передаються на ремонт/сервісне обслуговування в комплекті з основним товаром в разі можливої перепрограмування, заміни пам'яті пристрою, заміни або оновлення системного програмного забезпечення.
Відкриття ПК без втрати гарантії
Бажаєте зняти гарантійні пломби для самостійної установки додаткових комплектуючих чи профілактичної чистки ПК, але не хочете втратити гарантію?
Для цього потрібно виконати кілька кроків:
- Напишіть в наш телеграм: @ETE.ua або в вайбер, вкажіть серійний номер вашого ПК.
- Ми надішлемо вам форму дозволу на зняття гарантійної пломби, яку потрібно буде заповнити.
- Заповнену форму надіслати нам на адресу service@ete.ua
Лише 2 хвилини вашого часу та гарантія зберігаєтся:)